1. Kako poteka naročilo šopka?

Znotraj izbranega šopka lahko izbirate med različnimi velikostmi in cenami šopkov. V kolikor ne izberete časopinega ovijalnega papirja, šopek zavijemo v rjavkast natur papir. Dodate lahko tiskano kartico s posvetilom, izbirate lahko med različnimi motivi. Pod izbranim šopkom boste našli tudi druge dodatke, ki jih lahko po vaši izbiri priložimo k šopku, kot so vaza, steklenica vina, sveča, čokolada in čaj. Gumb naroči šopek vas bo vodil v nadaljevanje naročila, kjer lahko izbirate med dostavo Hitre pošte Slovenije ali osebnim prevzemom v naši poslovalnici na Slomškovem trgu 1 v Mariboru. V primeru dostave vpišete svoje in prejemnikove podatke. Datum dostave lahko izbirate za en mesec vnaprej. Če želite dostavo že naslednji dan je naročilo potrebno oddati najkasneje do 18.00. Prostor za opombe je namenjen dostavljalcem, katere lahko usmerite z dodatnimi navodili. Možnost anonimnega pošiljanja pomeni, da na paketu ni navedene telefonske številke pošiljatelja, imena pošiljatelja v vsakem primeru ni na paketu. V kolikor ne izberete anonimne dostave prejemniku lahko povemo vaše ime ob morebitnem klicu. Izbirate lahko med štirimi možnostmi plačila, nakazilo na TRR, PayPal, kartično plačilo ali GoCrypto.

2. Kako je šopek zavarovan med dostavo?

Šopek je ob pošiljanju zavit v papir in pritrjen na škatlo. Vrečka z vodo poskrbi, da cvetje ostane sveže med dostavo. V kolikor izberete dodatke, tudi te pritrdimo in s tem zagotovimo, da vsebina paketa prispe do prejemnika lično pripravljena in nepoškodovana.

3. Kam in kdaj je možna dostava?

Šopke pošiljamo po celotni Sloveniji od ponedeljka do petka, ob sobotah pa samo v večja mesta, kjer so pošte ob sobotah odprte. V nedeljo dostav ni.

4. Kako lahko sledim paketu?

Večer pred dostavo boste na mail prejeli sledilno številko s katero lahko sledite paketu na spletni strani od Hitre pošte Slovenije, sledi pošiljki. S to sledilno številko lahko tudi pokličete na pošto če imate kakršno koli vprašanje. Tudi mi smo vam vedno na voljo, če potrebujete našo pomoč.

5. Kaj se zgodi, če naslovnika ni na naslovu?

Na paketu je telefonska številka prejemnika, dostavljalec ga ob neuspeli vročitvi pokliče. V kolikor dostavljalec ne uspe doklicati prejemnika, paket odpelje nazaj na pošto.

6. Kako ravnati s šopkom, ki ga prejmem?

Šopek vzamite iz škatle in podrežite stebla. V vodo dodajte hranilo, ki je v paketu in namenjeno daljši obstojnosti cvetja. Za pomladansko cvetje kot so tulipani, ranunkule in frezije je primerna hladna voda medtem ko je topla voda primerna za vrtnice, sončnice, alstromerije…

Vaš SOPEK.SI