We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

Loading...
Splošni pogoji poslovanja

Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.

Splošni pogoji opisujejo pravila poslovanja spletne cvetličarne Sopek.si. Z uporabo spletne strani izražate strinjanje s splošnimi pogoji. V kolikor se s splošnimi pogoji ne strinjate vas prosimo, da ne uporabljate spletne strani Sopek.si.

Splošni pogoji poslovanja spletna trgovine Sopek.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za eposlovanje.

S Spletno trgovino Sopek.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje A.R.M. DESIGN, Aljaž Sahornik s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«), Klinetova ulica 14, Maribor, 2000 Maribor.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Vse slike poleg izdelkov so simbolične. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila. Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je GLS. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški. Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov: 1. po poštnem povzetju Naročeni izdelki bodo dostavljeni z GLS, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo. Pismonoša vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližjem. Odlagalnem mestu. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

1. Z nakazilom na račun ponudnika. Plačilo preko transakcijskega naloga (UPN obrazec ali predračun) opravite preko spletne banke, banke ali pošte V tem primeru nam morate obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu. Plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam morate na elektronski naslov poslati potrdilo o vplačilu drugače postopka nabave , izdelave in dostave cvetja ne sprožimo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.

2. Preko spletnega plačilnega sistema PayPal

3. Z gotovino ob prevzemu

Cene

Vse cene vsebujejo DDV in so v evrih, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Postopek nakupa

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

1. prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun;

2. iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

3. izbor izdelka za nakup;

4. dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

5. določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

6. pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se le-ta obračuna;

7. izbor načina dostave izdelka;

8. izbor načina plačila;

9. pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

Dostop do shranjene pogodbe

Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov trgovca in naročnika. V kolikor se je naročnik pred nakupom registriral na spletni trgovini mu je naročilo na voljo ves čas ( na strežniku ) na uporabniškem profilu. Registracija pa ni pogoj za nakup v spletni trgovini. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.

Preklic naročila

Preklic naročila za izdelke sestavljene iz rezanega cvetja ni možen, ker bi bilo zaradi tega podjetje lahko finančno oškodovano, namreč takoj po potrditvi vašega naročila se je v podjetju že sprožil postopek nabave in izdelave teh izdelkov.

Odgovornosti

Da se tako kupec kot ponudnik izogneta morebitnim napakam in nejasnostim, vas še enkrat pozivamo, da ste dolžni posredovati vse potrebne podatke, tudi dodatne, kot so na primer številka oddelka in sobe v bolnišnici, ker tudi te podatke podjetje potrebuje za uspešno dostavo. Na dan dostave naročnika naprošamo, da je prejemnik dosegljiv na telefon, ker se z njegovo dosegljivostjo, lahko reši marsikateri nepotrebni zaplet.

Pravica odstopa od pogodbe

Odstop od pogodbe za blago rastlinskega izvora je možen dokler naročilo ni v izvedbi.

Tudi mi si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe s tehtnim razlogom ( npr. določene vrste cvetja v določenem času sploh ni mogoče nabaviti.

V tem primeru kupcu v čim krajšem času posredujemo sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov ali na posredovano telefonsko številko.

Reklamacije

Reklamacij izdelkov rastlinskega izvora ne priznavamo, razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer:

-Izdelek ni pravi.

-Izdelki so dostavljeni napačni osebi.

-Izdelki dostavljeni na napačen naslov.

-Stranka zaradi naše napake ni imela možnosti prevzeti cetja do 10. ure zjutraj.

Vso cvetje se namreč odda na pošto zvečer, en dan pred prihodom pošilke. Cvetje, ki potuje dlje kot do 10. ure zjutraj lahko ima zmanjšano estetsko življensko dobo. V teh in podobnih primerih se reklamacija nemudoma upošteva. Reklamacijo je možno uveljaviti samo ob prevzemu izdelka z utemeljenim razlogom. Ponudnik se zavezuje, da bo vse pomanjkljivosti odpravil v najkrajšem možnem času, odpoved naročila pa zaradi možnih zlorab ni mogoča. Vse reklamacije se obravnavajo individualno.

Odstopanja izdelkov

Spletna cvetličarna Sopek.si ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak informativni sliki, iz našega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah cvetja, cvetje, ki ga trenutno ni možno dobaviti se lahko nadomesti s podobnim, nikakor pa izdelek ne sme odstopati od PISNEGA OPISA v našem katalogu po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti cvetja, številu cvetov ali vrednosti. Potrudili se bomo, da se bo izvedba izdelka čim bolj približala želenemu izdelku iz našega kataloga.

Odstopanja izdelkov

Spletna cvetličarna Sopek.si ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak informativni sliki, iz našega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah cvetja, cvetje, ki ga trenutno ni možno dobaviti se lahko nadomesti s podobnim, nikakor pa izdelek ne sme odstopati od PISNEGA OPISA v našem katalogu po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti cvetja, številu cvetov ali vrednosti. Potrudili se bomo, da se bo izvedba izdelka čim bolj približala želenemu izdelku iz našega kataloga.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sopek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.