DOSTAVA SVEŽEGA CVETJA PO CELOTNI SLOVENIJI 🚛💐💛

SPLOŠNI POGOJI

Prosimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje.

1.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne cvetličarne SOPEK.SI, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2.

Splošni pogoji poslovanja spletna trgovine SOPEK.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah, s priporočili GZS, mednarodnimi kodeksi  eposlovanja, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

3.

S Spletno trgovino SOPEK.SI (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje SOPEK.SI, trgovina in storitve, d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), Nad gramoznico 24, 2204 Miklavž na Dravskem polju, MŠ: 8369488000 DŠ: SI 22690026 ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali SOPEK.SI d.o.o.). Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

4.
Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vse informacije so dostopne na:
mail: info@sopek.si
Tel.: 051 606 510, 040 549 59

5.
Ponudba artiklov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Vse fotografije vključno s fotografijami izdelkov so simbolične. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji, v kolikor je datum določen s pomočjo koledarja na spletni strani, si pridržujemo pravico, da je paket dostavljen do pet delovnih dni od določenega datuma na koledarju. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave Prodajalec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ali po telefonu ob potrditvi naročila.

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner prodajalca za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije. Prodajalec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški oziroma bolj učinkovito.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:

  1. po poštnem povzetju

Naročeni izdelki bodo dostavljeni z GLS, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo. Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližjem odlagalnem mestu. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži. V primeru, da se paket ne prevzame še isti dan kupec izgubi možnosti reklamacije za ovenelo cvetje.

6.
Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. Z nakazilom na račun ponudnika. Plačilo preko transakcijskega naloga (UPN obrazec ali predračun)

opravite preko spletne banke, banke ali pošte V tem primeru nam mora kupec obvezno po elektronski pošti poslati potrdilo o vplačilu. Plačilo je možno iz katerekoli spletne banke na naš TRR. Po opravljenem plačilu nam mora kupec na elektronski naslov poslati potrdilo o vplačilu, drugače postopka nabave , izdelave in dostave cvetja ne sprožimo. Podjetje se je na ta način zaščitilo, pred morebitnimi zlorabami.

  1. Preko spletnega plačilnega sistema PayPal
  2. S kreditno kartico.

7.
Cene

Vse cene vsebujejo DDV in so v evrih, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine družbe SOPEK.SI d.o.o. na spletnem mestu www.sopek.si

Kljub neprestanemu posvečanju pozornosti nadzoru, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo družba SOPEK.SI  d.o.o. kupcu omogočila odstop od nakupa.

8.
Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo objavi ponudnik na način, ki odgovarja namenu marketinške akcije ponudnika. Ponudnik ne zagotavlja, da v času nakupa obstaja aktivna promocijska koda.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se ne seštevata, razen če prodajalec izrecno  predvidi seštevanje akcij, kuponov, promocijskih kod in podobno.

9.
Postopek nakupa

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  1. iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  2. izbor izdelka za nakup;
  3. dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  4. določitev količine ter velikosti izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  5. pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se le-ta obračuna;
  1. izbor načina dostave izdelka;
  2. izbor načina plačila;
  3. pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
  4. stranki je omogočeno naročilu dodajanje posvetila z lastnim tekstom, ki je omejeno na maksimalno 100 znakov.

To je še ena opcija na tem mestu- podrobneje specificirano.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

  1. Naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. SOPEK.SI  d.o.o. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec sme za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave poklicati kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih SOPEK.SI d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do SOPEK.SI d.o.o.. Prek elektronske pošte SOPEK.SI d.o.o. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči SOPEK.SI d.o.o., ki bo artikel odstranil iz naročila. SOPEK.SI d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi neizdobave artiklov, ki jih SOPEK.SI d.o.o. nima na zalogi v lastnem skladišču.

  1. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. SOPEK.SI d.o.o. v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 051 606 510 ali po e-naslovu info@sopek.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Enako velja v primeru nakupa za pravne osebe.

10.
Dostop do shranjene pogodbe

Po oddanem naročilu na spletni trgovini pogodba oz. naročilo prispe na elektronski naslov trgovca in naročnika. V vsakem primeru je izvedeno naročilo shranjeno na strežniku in na sedežu podjetja ter se lahko kupcu spletne trgovine ponovno pošlje na njegovo zahtevo.

11.
Preklic naročila

Preklic naročila za izdelke sestavljene iz rezanega cvetja ni možen, ker bi bilo zaradi tega podjetje lahko finančno oškodovano, namreč takoj po potrditvi vašega naročila se je v podjetju že sprožil postopek nabave in izdelave teh izdelkov.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe ker je predmet nakupa izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

12.
Omejitev Odgovornosti

Da se tako kupec kot ponudnik izogneta morebitnim napakam in nejasnostim, vas še enkrat pozivamo, da ste dolžni posredovati vse potrebne podatke, tudi dodatne, kot so na primer številka oddelka in sobe v bolnišnici, ker tudi te podatke podjetje potrebuje za uspešno dostavo. Na dan dostave naročnika naprošamo, da je prejemnik dosegljiv na telefon, ker se z njegovo dosegljivostjo, lahko reši marsikateri nepotrebni zaplet.

SOPEK.SI d.o.o. z največjo skrbnostjo stremi k zagotavljanju ažurnosti in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo nepredvideno in hitro, posledično pa družba SOPEK.SI  d.o.o.ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V primeru kakršnekoli spremembe se  SOPEK.SI  d.o.o. zavezuje kupca obvestiti o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Tudi mi si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe s tehtnim razlogom ( npr. določene vrste cvetja v določenem času sploh ni mogoče dobaviti. V tem primeru kupcu v čim krajšem času posredujemo sporočilo o zavrnitvi naročila na elektronski naslov ali na posredovano telefonsko številko.

13.
Reklamacije

Reklamacij izdelkov rastlinskega izvora ne priznavamo, razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer:

– Izdelek ni pravi.
– Izdelki dostavljeni na napačen naslov.
– Stranka zaradi naše napake ni imela možnosti prevzeti cvetja na dan dostave.
– Kupec je dolžan cvetje, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti še isti dan.

Vsa naročila se  oddajo na pošto zvečer, en dan pred prihodom pošiljke. Cvetje, ki potuje dlje kot 48 ur ima lahko skrajšano estetsko dobo. V teh in podobnih primerih se reklamacija nemudoma upošteva. Reklamacijo je možno uveljaviti samo neposredno ob prevzemu,  z utemeljenim razlogom. Ponudnik se zavezuje, da bo vse pomanjkljivosti odpravil v najkrajšem možnem času, odpoved naročila pa zaradi možnih zlorab ni mogoča. Vsaka reklamacija se obravnava individualno.

14.
Odstopanja izdelkov

Spletna cvetličarna SOPEK.SI ne zagotavlja izdelka, ki bi bil popolnoma enak fotografiji, iz našega kataloga. Izdelek lahko odstopa v barvnih niansah cvetja, prav tako se  cvetje, ki ga trenutno ni možno dobaviti se lahko nadomesti s podobnim, nikakor pa izdelek ne sme odstopati od pisnega opisa v našem katalogu po namembnosti, obliki, velikosti, kvaliteti cvetja, številu cvetov ali vrednosti. Kar je naši moči, bomo storili, da  bo končni izdelek  čim bolj približala želenemu izdelku iz našega kataloga.

15.
Dodana okrasna vaza

Ob naročilu okrasne vaze bo SOPEK.SI priložil, takšno, ki ustreza izbranemu cvetju. Vaze se med seboj razlikujejo. Stranka predhodno ni seznanjena s tem, katero vazo bo prejela. Reklamacija na izbiro okrasne vaze ni mogoča.


16.
Dodano posvetilo

Ob naročilu lahko stranka za doplačilo doda posvetilo, ki je za vsako stranko posebej natiskano na temu pripravljeno kartico. Posvetilo bo iz naročila prepisano dobesedno. Postavitev teksta na kartico izbira podjetje SOPEK.SI. Postavitev tiska ter oblika tiska sta standardni, ter se ju ne da spreminjati.

17.
Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sopek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

18.
Varnost

SOPEK.SI d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.  Varovanje osebnih podatkov določa Pravilnik o zasebnosti, ki je dostopen na spletni strani.

Oglasna elektronska sporočila SOPEK.SI d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • jasno in nedvoumno bo razviden pošiljatelj SOPEK.SI d.o.o.,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, natančno pa bo opredeljen tudi način odjave od prejemanja marketinških sporočil, eksplicitno na zahtevo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

    Bodite prvi obveščeni o akcijah

    prijavite se na e-novice